Вимоги до потенційних постачальників послуг:
- позитивний досвід забезпечення конференц сервісу;
- позитивний досвід співпраці з громадськими організаціями та благодійними фондами;
- згода на сплату рахунків без ПДВ в межах проєкту міжнародної технічної допомоги;
- згода надати всю підтверджуючу документацію по витратам, що включено до виконавчого кошторису (по факту виконаних робіт);
- відсутність податкових зобов’язань;
- не є суб’єктом судових процесів та процедур банкрутства чи ліквідації;
- непричетність до терористичної та/або злочинної діяльності та відсутність відношення до осіб та/або організацій, пов’язаних з терористичною та/або злочинною діяльністю.
Обсяг роботи
Передбачається, що після оголошення результатів відбору, з обраним постачальником буде укладено договір на забезпечення конференц сервісу для заходу 6-7 листопада 2025 року.
Постачальник має забезпечити:
- бронювання локації для проведення заходів;
- забезпечення харчування та проживання учасників;
- організація реєстрації учасників;
- забезпечення відшкодування витрат на проїзд та/або трансфер учасників;
- оренда обладнання (проєктор, ноутбук, екран, фліпчарт, мікрофони для учасників заходу, обладнання для синхронного перекладу з онлайн приєднанням перекладачів);
- виготовлення друкованих матеріалів, формування пакетів для учасників;
- підтримка менеджера – комунікація з учасниками 24/7.
Також передбачається, що постачальник забезпечить відповідні умови та засоби для дотримання правил безпеки учасників заходів, обумовлених військовим станом.
Детальне технічне завдання буде узгоджено з обраним постачальником.
Для участі у відборі зацікавлені постачальники мають надати наступне:
- заповнену і підписану форму комерційної пропозиції, яка містить інформацію щодо досвіду постачальника, включаючи розрахунок вартості послуг, приклади стандартного меню, список організацій, яким було надано послуги, з контактами для отримання рекомендацій, номер і назву КВЕДу/ів, за якими надаватимуться послуги;
- документи, що підтверджують державну реєстрацію.
Результати будуть повідомлені учасникам шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою.
Просимо надсилати Ваші пропозиції за адресою tender@uwf.org.ua до 28 жовтня 2025 року включно.
В разі виникнення запитань, будь ласка, надсилайте їх до 27.10.25 за електронною адресою tender@uwf.org.ua. Відповіді на запитання будуть опубліковані на сайті УЖФ під оголошенням про тендер.