Мета комунікаційної кампанії – посилення видимості теми «Жінки. Мир. Безпека» серед представників/-ць органів влади та висвітлення досягнень у виконанні обласних планів дій 1325 обласними коаліціями.
Запрошуємо до участі
постачальників комунікаційних послуг для кожної з областей: Вінницької, Волинської, Донецької, Закарпатської, Запорізької, Київської, Львівської, Луганської, Одеської, Харківської, Херсонської, Хмельницької та Чернівецької.
У конкурсі можуть взяти участь організації або фізичні особи-підприємці, які мають позитивний досвід розробки та впровадження комунікаційних кампаній, зокрема для громадських організацій та благодійних фондів.
Для кожної області буде обрано окремого постачальника.
Орієнтовний період виконання завдання з 20 липня по 7 листопада 2025 року.
Постачальник має забезпечити:
- розробку плану комунікаційної компанії під керівництвом окремо залучених експертів;
- виготовлення різних видів інформаційної продукції (наприклад, зразки друкованих матеріалів, відеопродукції, матеріалів для соціальних мереж тощо);
- впровадження комунікаційної кампанії згідно попередньо погодженого плану, що може включати організацію заходів.
Вимоги до потенційних постачальників послуг:
- позитивний досвід розробки та впровадження комунікаційних кампаній на регіональному рівні;
- технічні можливості для реалізації комунікаційної кампанії із використанням різноманітних інструментів і каналів комунікації (відео, соціальні мережі, друковані матеріали, зовнішня реклама тощо);
- готовність надати всю підтверджуючу документацію по витратам, що включено до кошторису;
- розуміння ідей жіночого/феміністичного руху, повага до феміністичних цінностей;
- позитивний досвід співпраці з громадськими організаціями та благодійними фондами;
- відсутність податкових зобов’язань;
- непричетність до жодних судових процесів та процедур банкрутства чи ліквідації;
- непричетність до терористичної та/або злочинної діяльності та відсутність відношення до осіб та/або організацій, пов’язаних з терористичною та/або злочинною діяльністю.
Для участі у тендері зацікавлені постачальники мають надати наступне:
- заповнену форму тендерної пропозиції, підписану керівником, яка містить інформацію щодо досвіду постачальника, розрахунок вартості послуг, список організацій, яким постачальник надавав аналогічні послуги, з контактами для отримання рекомендацій, номер і назву КВЕДу/ів, за якими надаватимуться послуги;
- портфоліо та/або приклади робіт – наприклад зразки друкованих матеріалів, відеоролики, матеріали для соціальних мереж тощо;
- документи, що підтверджують державну реєстрацію та податковий статус учасника.
Форма пропозиції для заповнення додається за посиланням – Форма тендерної пропозиції
Результати тендеру будуть повідомлені учасникам шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою.
Просимо надсилати пропозиції за адресою tender@uwf.org.ua з приміткою про область надання послуг у темі листа до 1 липня 2025 року включно.
В разі виникнення запитань, будь ласка, надсилайте їх до 25.06.25 за електронною адресою tender@uwf.org.ua.Відповіді на запитання будуть опубліковані на сайті УЖФ під оголошенням про тендер.
ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ
Чи є побажання щодо ролику, який потрібно прорахувати для пропозиції?
Це може бути анімація чи відео? Можливо у вас є референси, які допоможуть нам краще зорієнтуватися.
Відповідь: референс відсутній. Орієнтовно – це має бути змонтоване відео, не анімація. Наприклад, частина інтерв’ю.
Чи передбачено в межах тендеру граничну суму тендерної пропозиції?
Відповідь: Граничну суму для пропозиції не визначено. Очікується, що при формуванні вартості пропозиції постачальник буде орієнтуватись на середню вартість аналогічних послуг на ринку.
Чи можна отримати конкретне технічне завдання для конкретної області?
Відповідь: Наразі детальне технічне завдання та референси відсутні. Тому просимо вказати орієнтовну вартість, а також (якщо це можливо) коротку калькуляцію, яка демонструє структуру вартості послуг.
Фінальний робочий план буде розроблений і погоджений з постачальником, обраним за результатами відбору.