Календар «Невидимий батальйон» переміг на Національному фестивалі соціальної реклами

25 листопада були підведені підсумки 9-го Національного фестивалю соціальної реклами, на якому був представлений і календар «Невидимий батальйон», що був створений агентством Mex Advertising за ініціативи Українського жіночого фонду та Міністерства інформаційної політики України.

Календар отримав гран-прі Фестивалю, переміг у номінації «Державна соціальна реклама» та зайняв друге місце в номінації «Соціальна реклама фондів і благодійних організацій».

Нагадаємо, що поштовхом до створення календаря стало соціологічне дослідження «Невидимий батальйон»: участь жінок у військових діях в АТО, під час проведення якого і була зібрана більшість фотографій, що увійшли до календаря.

Коли ми завершували дослідження «Невидимий батальйон», то зрозуміли, що є дуже велика ймовірність, що дослідження буде помічене лише у вузькому професійному середовищі. Хоча для того, щоб почати реформу в силових структурах потрібен широкий розголос. І тому виникла потреба розпочати більш широку, але привабливу і зрозумілу комунікацію на іншому рівні, в іншому форматі. Так, у співпраці з Міністерством інформаційної політики,  народилася ідея створити настінний календар, а професійна команда агентства Мекс Едвертайзінг змогла зробити надзвичайне – «упакувати» фотографії жінок АТО в стильний, лаконічний, але промовистий календар. Все – від обкладинки до останньої сторінки підкреслює, що мова йде про надзвичайно важливе. Жодного зайвого елементу – ніщо не відволікає від головного – жінки та їхні історії.

Наталя Карбовська, голова правління, “Український жіночий фонд”