Нагадаємо, що поштовхом до створення календаря стало соціологічне дослідження «Невидимий батальйон»: участь жінок у військових діях в АТО, під час проведення якого і була зібрана більшість фотографій, що увійшли до календаря.
Коли ми завершували дослідження «Невидимий батальйон», то зрозуміли, що є дуже велика ймовірність, що дослідження буде помічене лише у вузькому професійному середовищі. Хоча для того, щоб почати реформу в силових структурах потрібен широкий розголос. І тому виникла потреба розпочати більш широку, але привабливу і зрозумілу комунікацію на іншому рівні, в іншому форматі. Так, у співпраці з Міністерством інформаційної політики, народилася ідея створити настінний календар, а професійна команда агентства Мекс Едвертайзінг змогла зробити надзвичайне – «упакувати» фотографії жінок АТО в стильний, лаконічний, але промовистий календар. Все – від обкладинки до останньої сторінки підкреслює, що мова йде про надзвичайно важливе. Жодного зайвого елементу – ніщо не відволікає від головного – жінки та їхні історії.
Наталя Карбовська, голова правління, “Український жіночий фонд”