«Одяг, в якому зручно»: як Юлія Козачек відкрила онлайн-магазин у новому місті

3 початку повномасштабного вторгнення українці відзначились стабільною працею у надскладних умовах, розвитком громадських ініціатив, підтримкою функціонування державних інституцій в усьому цьому та жагою до життя. Попри небезпеку і стрес, люди продовжують ходити на прогулянки, вечеряти у кафе, дивитись кіно, займатись спортом. Саме це бажання жити є запорукою розвитку багатьох бізнесів в Україні, і серед них — магазину жіночого одягу Юлії Козачек.

Раніше жінка мала власну крамницю у Мелітополі. Війна змусила родину Козачеків переїхати до Чорткова у Тернопільській області. Там підприємиця вирішила почати справу наново і відкрити новий магазин, цього разу онлайн. Звісно, такому рішенню передувало багато роздумів та сумнівів. Розвивати онлайн магазин жіночого одягу під час повномасштабної війни здавалось ризикованим. Однак перемогла впевненість Юлії, що бажання жінок купляти речі не зупиниться навіть під час війни.

«Когось війна змусила купляти онлайн. Але шопінг як процес не зник. Для жінок це релакс, вони приходять поговорити, подивитись, поміряти. Це нікуди не подінеш, це потрібно. І тому це працює, це необхідно людям», — розповідає підприємиця.

 

Участь у тренінгах в Центрі підтримки жіночого бізнесу  додала Юлії впевненості. Лекторки докладно і доступно розповіли про просування в Instagram, упевнили, що це можливо, і навчили це робити. Ця доступність, а т

акож комунікація з іншими жінками курсу вплинули на сприйняття підприємиці, і вона повірила, що зможе розвинути онлайн-магазин.

Щоб сприяти успішності продажів, Юлія змінила концепцію та асортимент відповідно до поточних потреб українок.

«Якщо раніше ми планували «оце плаття я одягну туди, а це туди, планували відпочинок і день народження», то зараз речі мають вписуватись, щоб я швидко могла все скласти у валізу, і воно мені служило», — розповідає про вплив воєнного часу Юлія.

У Мелітополі вона закуповувала і продавала більшою мірою сукні і відповідну лінійку, однак після повномасштабного вторгнення переорієнтувалась на практичні речі — джинси, костюми, сорочки. Тепер слоган її магазину Galka — «одяг, в якому зручно».

Для втілення бізнес-плану Юлії потрібні були стелажі для зберігання речей та обладнання для фотозйомки, тож підприємиця взяла участь у конкурсі і виграла грант в межах проєкту «Економічні можливості для жінок, які постраждали від війни», який впроваджувався за підтримки структури ООН Жінки  і Жіночого фонду миру та гуманітарної допомоги ООН.

Усі вкладені знання та зусилля дали свій результат, і онлайн магазин у Чорткові ставав все більш успішним. Крім купівель онлайн, часто жінки цікавились, чи можна десь подивитись та приміряти речі. Це наштовхнуло Юлію на думку про шоурум, і згодом вона знайшла під нього приміщення, хоча й початково шукала простір лише аби фотографувати там речі. Як розповідає Юлія, шоурум став не тільки офлайн центром її бізнесу, але і місцем спілкування жінок: «До мене приходять жінки, внутрішньо переміщені і місцеві дівчата, і їм потрібно ось це спілкування. Вони приходять, діляться маленькими радощами, проблемами. Це психологічний центр (усміхається)».

Юлія впевнена у подальшому успіху свого магазину. Крім стабільного запиту на шопінг, йому сприяє ще й особливість Чорткова. Це друге після Тернополя місто в області, сюди приїздять з інших міст та селищ регіону, тож завжди будуть клієнтки. Сьогодні підприємиця Юлія готує осінню колекцію у колаборації з іншими випускницями Центру підтримки жіночого бізнесу і думає про подальший розвиток — планує взяти на роботу помічницю, а згодом розширитись і відкрити офлайн магазин на кращій локації.